No products in the cart.
Return & Refund Policy
1. Please check the product while the delivery man is present.
[We won’t accept complaints after leaving the delivery man. However, we’d highly recommend recording an unboxing video. ]
2. Delivery charges must be paid for the Refund Product.
3. Customized or discounted items are not eligible for return or refund.
রিটার্ন এবং রিফান্ড নীতি
১। ডেলিভারি ম্যান থাকা অবস্থায় পন্য দেখে নিবেন। ডেলিভারি ম্যান চলে আসার পর কোনো অভিযোগ গ্রহণযোগ্য হবেনা।
২। Refund Product এর জন্য অবশ্যই ডেলিভারি চার্জ প্রদান করতে হবে ।
৩। কাস্টমাইজড বা ডিসকাউন্টপ্রাপ্ত আইটেম ফেরত বা ফেরতের জন্য যোগ্য নয়।